Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

The Watcher:"Agents of S.H.I.E.L.D." Season 1 Episode 1-4







        Δεν φαντάζεστε πόσο καιρό την περίμενα αυτή τη σειρά (όσο και ο υπόλοιπος κόσμος θα μου πείτε!!).Όπως όλοι όσοι γράφουν και εγώ έχω κάποιο σύστημα, το δικό μου αποτελείται από πολλά μικρά και μεγάλα χαρτάκια και εμένα σε μόνιμο πανικό.Από όλο το πανικό βέβαια ξεχώριζες εύκολα τη τεράστια (για το πότε αρχίζει-ποιοι θα παίζουν κτλ.) σημείωση μου για το "Agents of S.H.I.E.L.D."!! Μια τέτοια σειρά περίμενα χρόνια, εννοώντας μια σειρά τέτοιου είδους, όχι τη σειρά που παίζεται τώρα... 


         Δυστυχώς πρέπει να το πω από την αρχή ότι είμαι απογοητευμένη και στεναχωρημένη ταυτόχρονα... Είμαι τεράστια fan των ταινιών και των ηρώων της Marvel (ομολογώ ότι έχω διαβάσει πολύ λίγα comics και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη σχετική με αυτά και τη σειρά) και θα πω ακριβώς τι σκέφτηκα ειδικά μετά το τέλος του 3ου επεισοδίου, χάλιαααα, βαρετό και ότι ο Whedon πετάει μια τεράστια ευκαιρία στα σκουπίδια... Αλλά ευτυχώς κάποιος με άκουσε (ναι καλά!!) και το 4ο επεισόδιο ήταν το καλύτερο μέχρι στιγμής...

                   Τα λάθη που έχουν γίνει μέχρι στιγμής είναι 3 βασικά:


      1.   Μια τέτοια σειρά δεν πρέπει να έχει τη κλασσική πατέντα των κακών του ενός επεισοδίου. Δεν χρειάζεται βιασύνη, ούτε να γίνουμε C.S.I. κτλ. Μπορούν να δώσουν πιο πολύ χρόνο σε κάθε ιστορία να αναπτυχθεί σωστά για να μπορούν να κρατήσει καλύτερα το θεατή.
      2.    Ο Agent Ward μέχρι το τρίτο επεισόδιο είχε μόνο μια έκφραση στο πρόσωπο του για όλες τις περιστάσεις , πράγμα που μου έφερε στο μυαλό φυσικά τον Zoolander...


     
      Αλλά από το τέταρτο και μετά άρχισε λίγο να κινείται το θέμα, αλλά και πάλι μπορούμε να πούμε ότι είναι μακράν ο χειρότερος απ΄ όλους!!Χρειάζομαι πολλές ακόμα σκηνές σαν τις δυο παρακάτω για να αλλάξω γνώμη, αλλά κάτι μου λέει ότι είτε θα πάρει καιρό, είτε δεν...









      3.    Τέλος,δεν είναι κακό να βασίσεις μια σειρά δράσης σε λίγο μεγαλύτερους σε ηλικία χαρακτήρες. Είναι ξεκάθαρο ότι ο Agent Coulson και η Melinda May είναι οι πιο ωραίοι χαρακτήρες της σειράς και οι ερμηνείες τους είναι εξαιρετικές. Χρειάζονται όμως παραπάνω χρόνο σε κάθε επεισόδιο αν θέλουν να "πιάσει" η σειρά για τα καλά!


     Συνεχίζοντας έχω να πω πως οι δυο geeks είναι πάρα πολύ καλοί και σαν χαρακτήρες αλλά και στους ρόλους τους, αλλά αν έχω μάθει κάτι από το Whedon είναι ότι δεν πρέπει να περιμένουμε πολλά, υπάρχει περίπτωση να σκοτώσει κάποιον από τους δυο μέχρι το τέλος της σεζόν...








           Επίσης θέλω/απαιτώ πιο πολύ Melinda May, αφού έγινε επίσημα η αγαπημένη μου στη σειρά!! Είναι το είδος του χαρακτήρα που ξέρει να φτιάχνει καλά ο Whedon!
































        Αααα και θέλω να συνεχίσει αυτό που άρχισε ο καλός μας κύριος Whedon και να κάνουν παρέλαση σαν guest οι παλιότεροι πρωταγωνιστές του, έκανε πολύ καλή αρχή ο  J. August Richards, πρώην Charles Gunn στο "Angel"  και νυν "κατασκευασμένος" superήρωας στο πρώτο επεισόδιο!!
      Τέλος δεν ξεχνάω να αναφέρω τα μικρά σποτάκια μετά το τέλος των επεισοδίων που δεν προχωράνε την υπόθεση μεν (είναι το σήμα κατατεθέν της Marvel και trend που έχει επανέρθει στη μόδα τα τελευταία χρόνια) αλλά που σε κάνουν να τρελαίνεσαι και να ζητάς κι άλλοοοοο!!! Παράκληση, σε κάποιο από τα επόμενα μπορούμε να έχουμε και λίγο Tom Hiddleston please!?!?!


Oh yeah!!!!




Για το πρώτο επεισόδιο,μπορεί να ακούγομαι κακιά αλλά περιμένω πολλά από αυτή τη σειρά και αυτό έχει να κάνει με όλα τα κομμάτια της...πιο καλά εφέ βρε παιδιά,ας αρχίσουμε από τα βασικά...!
Το δεύτερο επεισόδιο παίρνει 2,5 αλλά το τρίτο σίγουρα 2,με έκανε να βαριέμαι να το πω απλά μέχρι που σκέφτηκα να μην δω άλλα,μετά όμως ποιος θα έγραφε αυτές τις εκπληκτικές κριτικές!!!
Επιτέλους ένα επεισόδιο που καταφέρνει να τα κάνει όλα σωστά (έπρεπε να φτάσουμε στο τέταρτο για να το πούμε βέβαια?)!Μπράβο,έτσι να συνεχίσουμε!!!


P.S.

Θέλουμε πιο πολλές Whovian αναφορές!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου